Julkappstips någon?

Så idag bär det av till Nacka. Jag längtar verkligen!

Vi pratade lite igår om att kanske ta med oss två katter. Inte hem idag, men v.2 för det kan vara bra för katterna att ha någon, även om dom är lite ensamvargar. Men vi får se...

Idag ska vi också städa, julstäda. Det finns en hel del som vi kan behöva göra innan jul. Mamma ska få hyllor och vi ska hämta hyllor. Sen vill jag också försöka baka lite lussebullar. Men vi får se hur det blir med det. :D

Jag är ledig idag och sedan fredag nästa vecka. Så på fredag ska jag försöka köpa mina sista julklappar. Jag har dessutom pratat med Lenita om att kanske fika med henne när hon slutat jobbet. Så om vi då skulle fika i stan så har ju jag hela dagen på mig att shoppa! :D

Vad önskar man sig i julklapp??

Kommentarer
Postat av: Veronica

Dem först är jätte snygga :)

Hmm, bra fråga hörrö :D Jag önskar mig bara pengar :D

2008-12-12 @ 15:32:37
URL: http://veronicasiivonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0