Alla klapparna klara

Det är så härligt, alla klapparna köpta. Jag är ganska nöjd med dem om jag får säga det själv! :D

Det här är typ första gången sen.. hm.. alltid som jag har köpt mina klappar i lagom god tid till jul. Nu kan jag om jag vill bara finslipa lite. :D

Jag har bara 3 dagar kvar på jobbet också, sen är jag dessutom julledig. Det har varit ganska mycket att göra sen jag kom hem från Thai. Men snart blir det mys! :)

Mamma och pappa kommer hit den 23:e för att äta lite julmat med mig och B. Sen ska vi öppna lite julklappar. Men det gör nog vi när mamma och pappa åkt hem. B jobbar ju jul så vi har lite jul innan. Ser fram emot det. Men jag måste säga att det känns väldigt konstigt.

Jag undrar vad jag har fått!?! :P

Igår var jag på stan med Sophie, för att leta mina sista julklappar. Efter det fikade jag med Lenita. Det var länge sen. Några veckor innan hon åkte iväg för att jobba i Thai.
Efter det åkte jag hem till pappa för att lämna över lite julklappar. Hann inte stanna så länge för jag skulle också hem till Nadja för lite julmys. Drack lite vin, öl och glögg. Det var riktigt mysigt. Det var länge sen jag träffade henne. Fast det gäller ju de andra också!

Nu ska jag laga lite  middag och sedan städa innan B kommer hem! :D

Ta hand om er!

Trackback
RSS 2.0