I'm dreaming of a white Christmas

Idag har jag hunnit med att träffa både Sophie, Malin och deras kompis Micke. Sen har jag även varit hemma hos Kikka och träffat hennes Björn, Thomas och Aino..
Det var länge sen vi träffades bara sådär. Det har jag saknat. Det var verkligen länge sen och då menar jag inte bara pga att vi har varit bortresta.
Vi drack lite vin och spelade spel!

OBONGO!!

Jag var helt klart bäst!! :P Skoja!

Någonting jag har tänkt på är att julen går över så fort. Man laddar upp så mycket inför julen men sen är den över så fort.
Om det är någonting jag verkligen tycker om så är det den där känslan man har när julen är på väg. Det är verkligen inte vanligt att man är bitter eller sur.
Men sen när den dagen är över känns det som att allt är över. Den där harmoniska känslan är borta, det blir nytt år och sen har man glömt allt!

Vi har på något sätt kastats in i allt. I och med att vi var borta hela november månad så har vi missat den sista hösten, den första snön. När vi kom hem var det reklamer om julklappar på tv. Vad som var så svårt, speciellt för mig, var att koppla bort den varma solen, dom korta kjolarna och shortsen. Men frågan är om jag kommer hinna märka av julen. Jag vet att jag har frågat om julklappstips. VIlket jag kan behöva!
Men jag bara önskar att jag det här året kommer känna av julen på samma sätt som när man var mindre.

Jag vet inte om någon förstod någonting av det jag precis skrev. Men om man säger såhär jag önskar mig en vit jul med mycket värme bland dom jag håller nära!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0