Minijulafton!

Mitt jullov har börjat, trots det att jag har tagit ett extrapass på fredag. Det spelar ingen roll. För jag vet att jag ska åka till Norrtälje direkt efter mitt pass i Kista.

I och med att Björn jobbar imorgon, som jag säkert har sagt flera gånger, så hade vi ju en liten minijul här hemma hos oss ikväll.
Min mamma och pappa kom över och åt av vårat egna julbord. Björn har stått och lagat mat under hela dagen medan jag varit på jobbet.

Dom tyckte det var jättegott, jag också!
Det gjorde du bra Björnen min!

Efter det så hade vi en liten julklappsutdelning. Mina föräldrar gav oss våra gemensamma julklapper i och med då att Björn inte kan vara med imorgon. Han fick Guns ' N Roses nya skiva, en ljusstake och en bok som heter Svensk Maffia. Tillsammans fick vi en efterlängtad mixer.
Tack så jättemycket mamma och pappa!

Efter att dom hade åkt hem så hade vi vår egna julklappsutdelning. Vi funderade på att ha den i morgon kväll men det var mycket roligare att ha vår egna jul ikväll.

Av mig så fick Björn: En t-shirt från Thailand, Hours Heresy Collected Visions (art book), PSP + Lego Batman och sist men inte minst, God of War som är ytterliggare ett spel till hans nya psp.

Själv fick jag: Ett nytt skärp, säsong 3 & 4 One Tree Hill (yey), Törnrosa på dvd (samlar på disneyklassiker på dvd), en halsduk och en klocka (jättefin!).
Jag är verkligen jättenöjd.

Imorgon är jag ledig och det ska bli riktigt skönt. Jag har ju egentligen inte haft så mycket ledigt sedan vi kom hem från Thai. Så nu är det väl min tur. Det känns väldigt skönt efter en dag som denna. Det var väldigt mycket att göra på jobbet, väldigt slitsamt. Men samtidigt ett väldigt mysigt avslut.

Jag lovade att ringa Sophie efter att mina föräldrar hade åkt hem. Men det blev så sent.
Tänkte lägga upp lite bilder imorgon.
Nu ska jag gå och sova dock!

God Jul alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0