Vad har hänt idag då?

Idag har inte varit så händelserik, jobbet som vanligt. Men det märks verkligen att julen snart är här. Det är kunder hela tiden! Me like!!! :D

Imorgon om en vecka är det jul och jag är ledig. Det ska verkligen bli mysigt.

Ni får ursäkta att mina inlägg hoppar från det ena till det andra hela tiden. Men just nu sitter jag och tittar på Titanic. Hur många gånger har man inte sett den filmen?

Scenen där Jack ritar av Rose är en av de finaste scenerna jag sett och jag tycker den är vacker. En annan scen som jag gillar är den när hon sätts i en av livbåtarna och sedan kastar sig tillbaka till fartyget. (jag gråter alltid som en liten flicka)

Tänkte dock göra mig klar för sägen och sedan titta klart på filmen i sovrummet. B kommer ju inte hem än på ett tag.
Trackback
RSS 2.0