Vilken dag!

Jag somnade vid 3 i natt och gick upp igen vid 6 i morse.
Jag ställde klockan 2 gånger innan klockan 6, sen hade jag även bett Björn ringa mig för att vara säker på att jag skulle komma upp. Det var inte så svårt ändå! :P

Köpte en kaffe och en lussebulle på Pressbyrån i Kista och sedan var det bara att sätta igång att jobba. Även om man är typ halvt död så tidigt på morgonen så är det bara bra att man kan jobba i sin takt och få vakna lite. Jag hade jättemysigt med min kaffe, bullen, mopen och julmusiken!
Fint blev det också....

Slutade tidigt gjorde jag också. Är ju hemma redan. Haha... (Bara så att ni vet så är min humor på lååååg nivå idag.. Antagligen för att jag är trött som en apa)

Det har varit en händelserik dag även om man kanske inte kan förstå det som utomstående!
Känns väldigt bra!

På fredag är min sista lediga dag och chans att köpa mina sista julklappar. Jag har några idéer om vad jag ska köpa. Så det ska nog inte bli så svårt. Sällskap får jag ju också. Eller ja, vi har väl pratat lite om det i alla fall, jag och Sophie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0