Det börjar närma sig

Jag tänker inte berätta när jag ska iväg på min intensivkurs men det börjar närma sig... Vad jag kan berätta är att jag ska iväg på min testlektion den 28/4. Det ska bli spännande..

Jag har börjat bli mer och mer nervös inför min intensivkurs för varje dag som går nu. Jag vet inte varför jag egentligen är så nervös för det är ju bara att tänka: "Det är en kurs, jag är här för att lära..."  Jag måste ju inte ta kortet...
Det skulle ju underlätta lite rent praktiskt, att få allting avklarat på en och samma gång. Men som sagt, varför stressa upp mig när jag hur som helst lär mig??

Man skulle ju kunna säga att från och med den 28/4 så sätter min jakt på körkortet igång på riktigt..

Sen får ni försöka luska lite för att lista ut när jag åkt iväg.

Pussa..*

Kommentarer
Postat av: Anonym

håll huvudet kallt så ska det gå asbra!

2009-04-15 @ 15:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0