Helgen är över

Det har varit en ganska händelserik helg måste jag säga. I fredags var det middag här hemma med några tjejer.. Vi var allt som allt 7 tjejer och B. Haha.. Tror inte att han klagade egentligen! :P
Jag lagade lax i ugn med massa kryddor och lite gott till. Efter det blev det utgång. Hade egentligen inte planerat att gå till Dubben men så blev fallet. Det hade vi kul...!  *Dansade som galningar gjorde vi!*

Lördagen var bara jobb och sedan direkt hem. Kände mig trött efter en natt på stan. Jag verkar ha mått bättre än vissa efter Dubben, så det hade jag inga problem med. Det var väl just det att jag kom hem vid 4 som gjorde att jag kände mig lite mör.

Söndagen skulle jag väl vilja kalla för spektakulär..
Nog att hon kanske inte är min idol, jag har försökt förklara för B, att man inte behöver gilla alla låtar eller så för att inte vilja gå på en koncert med en legend. TINA TURNER!!

Jag känner inte till alla låtar som hon har gjort men nog var det hur häftigt som helst att se henne.. Hon är 70 år och springer runt på scenen med mer kondition än vad jag har. En ålderskillnad på 48 år men nog var det fart i den damen!!
Det var verkligen häftigt... Det tyckte både pappa, syster och jag.

Tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder men det gör jag inte förrän imorgon. Har inte lagt över dom på datan än.

Hörs imorgon!

Pussa..*

Trackback
RSS 2.0