Påskhelg

Vad har jag gjort nu i helgen?
Jo, jag var ute med 2 från jobbet i fredags.. Det var mycket trevligt. Det började med några drinkar på TGI i Kungsträdgården. Har ni inte varit där innan så ska ni verkligen ta er dit. Deras drinkar är fööör goda för att missas..


(Johanna och Tove)



Efter det var det dags att gå till Dubben. Eller om jag ska vara ärlig, så drog jag med dessa fina flickor till Dubben. Haha.. Det var roligt att dom ville med. Det var också roligt att dom tyckte att det var roligt där. Som många vet så är ju Dubben det stället där jag nääästan alltid går. Försökte dansa och sjunga med i låtarna. Gick ganska bra.. Johanna du kunde mer låtar än vad du trodde! :P

Det måste vi göra om.. Om ni vill?!?

Igår gjorde jag inte alls mycket, städade mest här hemma. Idag blir det lite skillnad, ska fika med Amanda. Jag känner att jag inte kan sitta inne en hel dag till när vädret är som det är.

Hoppas att ni haft en trevlig Påsk!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jaaa klart vi ska!! :D

jag måste ju lära mig lite fler låtar ;)

2009-04-13 @ 01:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0