Värdelös!

Igår slutade jag kl. 17 efter att ha öppnat butiken vid 10. Ganska kort men härligt pass. Fanns en del att göra men det var samtidigt lugnt, så det var ingen stress. Vädret var ju bara för härligt också!

Synd att det inte ser ut så idag också.

Igår hade jag och B lite egentid. För som det ser ut nu så jobbar vi ju omlott. Han är ledig vissa dagar som jag jobbar på och tvärtom. Vi har ju inte helgerna ihop än.. Förhoppningsvis så blir det ändring på det snart!
Vi åt lite middag, pastasallad med massa gott i, sen tittade vi lite på Robinson. Vi gick en promenad med vår lilla kisse. Hon var jätterädd till en början. Så fort vi kom upp hit igen så ville hon ut. Så söt. Jag tror att B skulle försöka gå ut med henne idag igen. Anledningen till att vi går med henne är för att vi inte vill släppa henne lös än. Kanske ute på landet.

Efter det gick vi själva på en promenad till Vällingby. Vi gick på bio.

Jag som har läst "Män som hatar kvinnor" måste säga att jag blev väääääääldigt besviken. Jag vet inte vad jag ska säga....! VÄRDELÖS! Det är inte ok att säga att man gjort en film av en bok och sedan ändra typ 75% av handlingen!!!!!
USCH!!
Det tråkiga är att jag tycker verkligen att Michael Nyqvist är riktigt bra. Han har alltid spelat riktigt bra. Vilket han gjorde nu också. Men det som gör mig besviken är hur dom har ändrat i storyn.


Vad tyckte ni om filmen, ni som har sett den?


Trackback
RSS 2.0