Avskedsfest

Min kära Linda, lilla Linda, hon ska lämna alla oss här hemma i 5 månader för att åka till Portugal och plugga. Hon åker nu på onsdag och vi var på en avsedsfest för henne i lördags.
Trots att jag var trött efter fredagens bravader så var det roligt att träffa Linda en sista gång. Jag och Aino kom dit först. Linda var lite stressad men der löste sig.

Medan vi väntade på att Linda skulle bli färdig så satt jag och Aino och väntade i vardagsrummet med ett varsitt glas bål. Hmm.. Chips och Godis.

Det var ganska många som kom dit vilket var roligt, för det visar bara hur många som bryr sig om att Linda ska åka. Tror ingen vill att hon ska det egentligen men vad ska man göra?

Vart efter folk fyllde på i Lindas, lilla men extremt mysiga, lägenhet så blev det sjukt  varmt. Jag, Aino, Annina, Amanda och Fredrik satte oss på innegården. Gissa vad vi märkte då?
Man hörde Coldplay från Stadion. Hon bor så pass nära att man hör musiken.

Vi hade det sjukt mysigt men av arga blickar från grannar att dömma, så var vi högljudda. Det var verkligen inte meningen att störa. Men jag måste ändå säga att högljudda, det var vi inte!!!

Kvällen slutade tidigt för mig och Annina. Resten hörde jag gick vidare till Dubben. Men jag skulle ju jobba igår också, så det räckte för mig.





Älsklingen!
Linda, jag kommer inte hinna fika med dig idag, vilket suger. Jag har tvättstugan och kom på att jag ska ju köra med pappa hela veckan!
Kommer sakna dig som fan, men jag hoppas att jag har möjlighet att komma och hälsa på dig under det här halvåret.


Kommentarer
Postat av: vesna

jobbigt =)

2009-08-24 @ 16:53:04
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: Maria

Alla verkade höra coldplay förutom jag och Fredrik:( o vi bor 1 min därifrån haha:P

2009-08-26 @ 12:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0