Bloggen fungerar igen!

Dom senaste dagarna har jag inte lyckats logga in på min blogg. Det var kanske både bra och dåligt. Dåligt för att jag inte kom åt att skriva här. Bra för att jag nu har kommit på en hel drös med saker att berätta.

Vart ska jag börja?

I fredags efter jobbet så mötte jag upp Annina, Nadja och Jenna inne på Underbara Bar på söder för en öl. Det skulle bli en tidig kväll hade jag bestämt..

På Underbara Bar dök Johanna och hennes kompis Amanda upp. Satt med oss en stund för att sedan dra vidare. Jag skulle hem efter min öl. Trodde jag!
Annina bad mig följa med till Dubben en liten stund i alla fall. Jag var lite tveksam ett tag. Vet ju hur det brukar sluta. Stannar till stängning. Men inte den här gången tänkte jag.

Jag, Annina, Jenna och Linda (som dök upp på Underbara) åkte vidare till Dubben och på vägen hörde Johanna av sig och hakade på. Kvällen hade slutat tidigt för dom, så hon dök upp inte alls långt efter att vi kommit dit.

Hade trevligt som alltid. Vi mötte upp Amanda och Fredrik.

Kvällen slutade hemma i min säng utan B som jobbade, kl. 4!!
Det brukar inte vara något problem men den här gången var det nämligen så att jag skulle upp kl. 7 för att öppna butiken!!
När B kom hem fick han dra upp mig ur sängen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0