Bockar av den där listan

Jag vet inte om ni lagt märke till att jag i slutet av vissa inlägg har länkat till en lista jag gjorde för några månader sedan?
Just nu känner jag att jag varit väldigt flitig med att bock av den.

Igår var jag hemma hos Becca i hennes nya lägenhet. Jag säger det varje gång jag kommer dit och du lär ju snart tröttna på mig. BECCA, JAG ÄLSKAR DIN LÄGENHET!

Vi hade det riktigt mysigt där med massa snack och dricka. Kvällen avsutades för min del, på Magget med massa dans och några som vi helst inte skulle vilja träffa igen. Becca och hennes två kompisar Maddis och Carro åkte vidare till en fest ute i Märsta.
När jag kommit upp till B's föräldrar satte jag mig och väntade på honom en stund. Åkte till Donken och tog med oss det hem. Jag tvärdeckade när vi väl la oss i sängen. Så gjorde B också.

Jag måste säga att det har varit en lyckad helg för mig och som sagt, ska försöka beta av listan ytterligare lite mer..!


Puss på er..*


Lista - Check!


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag är väldigt nyfiken, men min sambo vill inte veta. Så jag får hållas, men samtidgit så vill man ju ha det som en överraskning. Hmm, att man aldrig kan bestämma sig.



Tack tack

2009-08-16 @ 18:37:18
URL: http://annak84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0