Första natten!

Jag ver inte riktigt vad det var som hände inatt. Men det var första gången vi skulle sova här och allting känns verkligen hur bra som helst.
Men jag kunde inte somna. Det började springa i benen, jag började hosta och det gick verkligen inte att koppla av. Så fort jag la mig i soffan i tv-rummet så somnade jag.
Det var väl bara en vanesak. Hoppas att jag får sova lite mer ostört inatt.

Jag måste rätta mig lite, jag skrev ju igår att vi ska få stora rummet målat nästa vecka. Jag sa fel, jag menar redan i morgon. Jag vill inte säga än vad det är för färg vi har valt. Men vi har tro det eller ej, bestämt oss för att behålla en av dom svarta väggarna som en fondvägg. Vi tror att det kan vi väldigt snyggt.
Innan jag åker ut till Norrtälje idag så ska vi stanna vid FlûggerFärg och titta på färger till resten av lägenheten.

Vi har också hittat lite fel som vi ska ta upp med VäsbyHem och kanske till och med kan få det betalat för att fixas..
Här är det ord och inga visor..!

K, min sambos syster, gav oss SingStar i förrgår, vilket uppskattades väldigt mycket. Jag har alltid velat ha det och hon sa att hon aldrig kommer dra fram det själv. Så då vet ni vad som väntas på kommande fester. Vi måste bara se till att hitta B's PS.

Vi har också adressändrat. Men B glömde att behålla vårt kontrollnummer så jag kommer maila ut adressen till er nära och kära!

Nu, dags för frulle!

Pusspuss..*

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja det är skit:( Jag är jättefröskyld nu Känner mig inte alls bra o samma för oscar:(Joo vi var inne på akuten med oscar för han ville ej äta därför men nu gör han det:)



Hur har allt gått med flytten:D Ser att du trivs vad roligt!!

2009-08-31 @ 13:41:55
URL: http://marialjunggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0