Kommit på plats

Jag har ju varit lite frånvarande här dom senaste dagarna. Men nu är både jag och min dator på plats i vår nya lya. Jag ser potenital!

Tessan och hennes kille var precis här och vi tittade på ett färgprov till "vardagsrummet/allrummet", det kommer nog bli riktigt bra. Planen är att han kommer hit på tisdag nästa vecka och gör det. Sen får vi se hur vi löser det här med dom andra rummen. Vi kanske måste sätta oss ner och prata om färgerna i resterande rum.

Jag redan efter flytten fått ta ett efterlängtat bad. Jag kan inte beskriva hur mycket jag har saknat ett badkar och nu står det ett i vårt badrum! *yey*
B's föräldrar har verkligen hjälpt till hela helgen. Tack så jättemycket snälla ni!!

Pappa var över och hjälpte oss igår och jag passade på att övningsköra genom att åka hem till honom och hänta matbordet. Det kommer göra sig jättebra här tror jag.

Becca var över en sväng idag. Hon gillade också lägenheten. Vi konstaterade att vi inte längre behöver planera i 2 veckor för att kunna ses. Utan det tar bara max 20 minuter att gå. *Toppen*
Hon stannade en liten stund bara sen bar det av hem för henne. Vi ska ses imorgon igen.

Jag trivs redan som fisken i vattnet.

Linda hörde av sig till mig om att hon gillade bloggen jag gjort åt henne. Jag menar jag är ju inget proffs. Men ni kan gå in och titta på den här: http://enannandelaveuropa.blogg.se.
Dock vet jag inte om hon lagt upp något på den än!

 
Puss på er..*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0