Kräftskiva

Kräftskivan igår var väldigt trevlig. Det var roligt att träffa mång av dom man lärde känna på midsommar. Tyvärr var det en del som inte kunde komma igår, pga ett missöde med en sambo som försov sig. Men jag hoppas att det går att återgälda på något sätt.

Kräftorna var sjukt goda och jag vill fortfarande ha mer. Det gick inte att sluta äta dom. Varför var dom tvungna att ta slut?
Det var roligt att se Åsa äta lite kräftor. Hon hade aldrig smakat det innan, så det gladde mig att hon tyckte om benen, känselspröna och klorna..

Vi spelade ölspelet och jag slog henne för en gång skull. Haha.. Åsa brukar alltid vinna över mig. Så det var kul att jag vann den här gången. Kanske berodde på att vi inte skulle spela ordleken utan kortspelet..! Haha..

Vi satt och pratade en del och hade bara roligt. Avslutade kvällen med att dricka lite glögg. Haha..
Somliga startar tidigt..!
Eller så är det bara så att man längtar lite trots att man inte vill att sommaren ska ta slut. Hur som helst så hade vi trevligt och snart flyttar vi hit och då blir det ytterligare lite fester!

Bilder kommer snart, min kamera var urladdad igår, så jag tog inga. Väntar på att det ska komma.

Ikväll blir det inflyttningsfest hemma hos Becca. Me like!!

Pusspuss..*

Lista Check!

Kommentarer
Postat av: Anna

ja, jag tyckte med en var jättesöt. Nä, dte får vi se på BB

2009-08-16 @ 17:27:20
URL: http://annak84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0