Ojdå, hur ska detta gå?

Hade jättetrevligt på min dejt med Jojo..
Hade massa att prata och uppdatera varandra om sedan vi sist sågs. Vi möttes upp vid Pizza Hut på Klarabergsgatan runt 18.
Vi satt nog i 2 timmar i alla fall. Jag fick höra allt om den nya utbildningen som hon börjat på, lägenheten som hon bor i nu och den hon kommer flytta till om ca en månad.
Efter det gick vi en sväng på Åhléns för att sedan stanna och ta en fika på John Chris.

Efter det har jag bara haft fullt upp. Några körlektioner i och med att det börjar närma sig. Sen är det ju som ni kanske har märkt dags att flytta. Det här är faktiskt sista natten för oss (mig) i den här lägenheten. B jobbar ju, så han kan ju inte direkt sova.. Hehe..

Har varit på jobbet idag, enda passet på vaddå, 1½ vecka! Lyx för många, stress för mig!

Om ni tycker att jag är lite väl frånvarande här så kommer jag efter tisdag kunna förklara varför. Hoppas med en positiv ton.

Nu tänkte jag sitta framför datorn en liten stund och hjälpa Linda med en eventuell blogg innan jag fortsätter här hemma.

Puss på er..*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0