Phu...

Dom senaste dagarn då jag varit på jobbet.. Vilket inte har varit så många just nu.. Men hur som helst.. När jag väl varit där har jag inte känt mig så klar i huvudet. Just nu är det väldigt mycket för mig att tänka på. Så planen är den att jag nu under dom här dagarna som jag är ledig den här veckan, ska läsa på en massa teori och sedan packa allt vad jag kan. För att sedan nästa vecka när jag är ledig ännu mer, köra som en galning och läsa lite mer. Detta kommer i sin tur göra så att jag kan fokusera lite mer på jobbet...
Så idag har jag och B har packat en hel del idag.. Det tar sig, det tar sig..

Har jag sagt det att vi kanske flyttar redan nästa helg???
Vad vi tror så vill ju Linus och Ida också komma in i den här lägenheten så fort som möjligt.. Så vi kanske kan slå till redan nästa helg. Självklart måste vi kolla med dom först.

Sitter här och tänker på både det ena och det andra. Jag vet att jag inte just nu kan säga att det inte händer något.. För ja, det gör det!
Vet inte vart jag ska börja.
Men det jag menar är att jag vill att det är dags att det händer något som tar en vidare från samma gamla göra. Förstår ni vad jag menar?

Jag vet inte riktigt vad det är jag söker heller..
Hm... Måste komma fram till något snart..
Hjälpa mig någon?

Pussa..*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0