Sanna, är du på jobbet?

Dagen började inte riktigt som jag hade tänkt mig idag. Planen var att packa och att tvätta senare på eftermiddagen. Visste ni att vi har Mount Everest i badrummet? ;)

Men istället vaknar jag av att telefonen ringer och pratar tillbaka till mig, det gör Tove. Min chef och kompis. Frågan jag får är "Sanna, är du på jobbet nu?"
Svaret var NEJ.
Sa jag det att butiken öppnade kl. 10?
Det här var 09.50?


Det var ett missförstånd och förhoppningsvis så blir det inget av det. Vi kan ju alltid hålla tummarna.


Filosoferade lite med mammi ikväll. Det var så länge sedan vi sågs bara hon och jag. Det är alltid mysigt att träffa mamma. Vad bra att du gillade maten jag gjorde. Jag lärde mig av dig.
 

Hur blir min dag imorgon?
Jag vet att jag ska jobba den här gången. Så jag kommer inte bli väckt av mobilen.


 

Önskar dock att jag fick gå och lägga mig tillsammans med B. Hoppas jag somnar fort, så att det inte blir en sån där jobbigt natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0