Utgång, BSB, Kräftiskiva

Vad har hänt sedan sist?
Jo, jag har jobbat (som vanligt), jag var ute en sväng med en som heter Åsa. Hon frågade mig i lördags, väldigt spontant om jag skulle med henne ut. Vilket jag tyckte lät som en bra plan, förutom att ekonomin kanske inte är så hållbar just nu. Men hör och häpna, jag spenderade inte en enda krona den kvällen. Det gillar jag!  :D

Åsa vi gör om det när vi har planerat lite bättre..!
Även om jag gillar spnontant!

Häromdagen bokade jag och en jobbarkompis biljetter till Backstreet Boys. Det ska bli hur roligt som helst. Jag missade ju Brittan när hon var här så varför inte ta igen det med BSB?? :D

Johanna var här igår. Vi satt och pratade åt lite ost och bara var. Brukar väl ha en sån dag per månad om inte två. Hur som helst så var det väldigt mysigt. Vi får göra om det snart igen! :)

På fredag är det kräftskiva i Väsby. Hade tänkt börja fixa lite hemma med flytt och annat men jag får kanske sätta igång med det i morgon.
Ser i alla fall sjukt mycket fram emot fredag!!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Ha så bästast på kräftkalas!!

2009-08-11 @ 21:20:38
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0