Uppdateringar

Haft sjukt mycket att  göra dom senaste dagarna. Eller ja, det känns så i alla fall.
Jag har jobbat, trodde att jag skulle vara ledig igår, vilket jag inte var. För jag hade sett fel på schemat. Så det var bara att ta sig upp och iväg. Dagen gick väldigt fort. Tessan kom förbi Kista och lunchade med mig. Hon klarade teoriprovet igår. Så nu är det bara jag kvar.

Hoppas att ni håller tummarna, trots att ni inte vet vilket datum det är?

Vad har hänt sen sist jag skrev?
Sa jag att Johanna kom över och vi åt lite ost?
Vi hade det mysigt och bara pratade om allt och inget.

På fredag är det dags för kräftskiva i Väsby och jag längtar verkligen. Vi var och köpte kräftor till oss igår. Jag, B, Johanna, Rikard och Micaela.
Det är väl bara alkoholen som saknas.. Haha.. Det måste vi lösa.

Efter det åkte vi hem till B's familj och firade hans födelsedag. Det var riktigt mysigt.
Det var gott med tacos.. Lena skrattade lite när vi kom dit och sa "Hoppades att det skulle smaka eftersom vi alltid bjuder på tacos när Sanna kommer?!"

Sen åkte vi en sväng i bilen så att John och Lena skulle få se hur fin och skön den är att åka i.
Åkte en sväng förbi lägenheten. Jag vill flytta nu!!! NUNUNU!!!

Så idag hade jag tänkt att jag skulle börja småpacka lite. Börja med lådorna som har stått sen vi kom hit för lite över ett år sedan. Som har gått sönder, det är ju bara att packa om dom egentligen!

Puss på er..*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0