Välkommen Jojo!

För någon dag sedan så fick jag ett sms av min kompis Johanna från Småland om att hon nu har landat i Estockholmo. Hon ska närmligen börja plugga till tandläkare här uppe. Det var ganska länge sedan vi sågs på "riktigt" nu. Hon var här uppe och stannade en natt när hon hade inträdesprovet till skolan.
Nu är hon här och ska plugga.

Det ska bli sjukt roligt att träffa henne utan att behöva stressa igenom allt vi måste uppdatera varandra om. Vilket det på något sätt har blivit dom andra gångerna för då har vi bara haft en kväll på oss.

Innan det ska jag dock iväg till Norrtälje för en körlektion. Det börjar närma sig nu kan jag säga.

Ett litet flyttlass kommer åka iväg redan idag för att underlätta för oss på lördag. Då flytten blir av.
Jag är i extas...!

Skriver mer senare!

Johanna och jag i Småland 2008




Pusspuss..*

Kommentarer
Postat av: Fru Sessan

Vi har nog enats om bilderna ska vara i färg trots allt. För det är det vi ska minnas, bröllopet i färg! Dessutom fick vi tre handmålade/ritade tavlor i svartvit, så det får räcka =)



Vi ska till Gallerix och välja ramar, det kommer bli det svårare valet faktisk =)



2009-08-26 @ 15:46:52
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Maria

Hihi tack vet ej vilken mall jag ska ha bara Svart bakgrund verkade så tråkig tyckte jag Men jag kan ej sånt här med mallar så det får bli rosa mallen så länge:P Ja det var konstigt att vi ej hörde dom. Hur har du haft det sen vi sågs:)? Vore kul att följa med er till landet!! Puss

2009-08-26 @ 22:03:55
URL: http://marialjunggren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0