Uppdatering sen Halloween

Nu när jag har suttit och skyllt på att jag inte har haft så mycket att skriva om så märker jag att jag har en hel del att ta upp. Vet inte vart jag ska börja??

Jag håller fortarande fast vid att jag har haft mycket att göra på jobbet. Än är det inte över. Men mellan det så har jag hunnit med lite smått och gott.

Jag har först och främst hittat kabeln till min kamera, så jag kommer kunna lägga upp lite bilder från saker som jag har pratat om innan. Fast å andra sidan så har jag inte skrivit på flera månder, så det är kanske inget som ni kommer komma ihåg ändå?

Får ta lite i taget.
Nu har vi ju bott här i Väsby i ca 3 månader nu. Innan man är helt hemma här så måste man ju kolla hur utelivet är. Det gjord jag med Becca och med Åsa. Helt klart en lyckad kväll. Den började här hemma hos oss och slutade sedan på Magget.

Ställena som vi gick till var Farbror & Co, Ullis och Magget.
På farbror var det Halloweenfest (Vilket säger hur länge sen det här var), Ullis körde vi karaoke och på Magget stannade vi inte så länge. Kvällen hade börjat närma sig. Sjukt kul och det kommer nog antagligen göras igen. Snart! :)

Jag hade inte kameran redo den kvällen. Så tyvärr blir det ingen bild i detta inlägg. Men som sagt, jag har mer att berätta. 

Nu blir det mys med B. Hoppas jag på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0