Nyårsafton

Dagarna som jag har varit ledig på har bara flugit iväg. Nu är det idag och 1 januari som är kvar. Sen är det tillbaka till jobbet.

Igår vad jag och två kompisar på "Modell för en dag". Det var riktigt härligt att bli ompysslad och bara få se fin ut. Vi blev stylade i håret och vi fick välja vilken typ av smink vi ville ha. Det blev en enorm skillnad från hur jag ser ut annars kan jag säga. (Måste tillägga att jag inte har burit smink sen i oktober)

Det höll på till in på eftermiddagen. Vi var inte klara förrän vid 16 lite drygt och hade då varit där sen 12.
Bilderna blev bra och alla vi var nöjda.

Idag är det nyår och det ska firas med en middag för 4 och sedan en eventuell fest. Skulle inte vara mig emot att bara vara ute och titta på fyrverkerier och sedan bara äta ännu mer! :P
Becca och jag ska göra en massa god mat som Johanna och Pauline ska få smaka på. Hoppas att dom blir nöjda med detta. :P
Sen får vi som sagt se vad som händer efter 12. 

Vad har ni andra för planer inför ikväll??

Skriver mer senare..!

Pussa..*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0