Önskelista till tomten..

Det är inte helt säkert att köpa det jag skriver, i och med att jag skriver det så öppet. Bäst vore om ni hörde med nära och kära vad dom har/kommer köpa.

1. Westlifes nya CD - Where we are
2. Koftor i olika storlekar och färger
3. Hörlurar till min Ipod
4. Iphone
5. Ny dator
6. Twilight - Böckerna
7. Dorian Grays porträtt - Oscar Wilde
8. Smink - Bas grejer (mascara, puder, rouge)
9. En weekend med B.
10. Presentkort på IKEA
11. One Tree Hill nästa säsong (B har koll på vilka jag har!)
12. Strykjärn och ett nytt fodral till vår strykbräda

Sen kommer jag inte på mer. Däremot ska ni veta att listan inte kommer i den här ordningen. Utan jag har skrivit dom som dom har dykt upp i huvudet.

Pusspuss..*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0