Tillbaka till jobbet!

Imorgon är jag tillbaka på jobbet. Det är nästan så att det känns konstigt. Här har jag suttit instängd i nästan 1½ vecka och nu ska man ut och träffa människor! Haha.. *nog att man kanske är nervös och så av sig.. men skärpning!*

Imorgon blir det då kurs och sen ska jag stänga på jobbet.

Vad har hänt sen jag blev sjuk?
Jo, jag hamnade på sjukhus i flera dagar än vad jag visste egentligen var nödvändigt...!
Enligt läkarna hade jag drabbats av allt från blindtarmen till att det skulle vara någon mystisk magsjukdom!

Vad har jag gjort sen jag kom hem?
Sovit, inte kunnat äta och varit med min underbara katt...

Är det någon som kan klandra mig från att vara lite nervös när man varit så pass isolerad i en vecka?

Just nu ligger jag i sängen och tittar på SATC. Är det någon som förstår hur man kan döpa en kvinna till ANKA??? (utalat på engelska: ONK) HAHAHAHAH!!

Just detta inlägg var kanske bland det tråkigaste jag skrivit på vääääldigt länge... Enligt mig själv!
Men det kommer mer nu när jag känner mig lite friskare!

Puss på er alla..*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att du är frisk igen, Sanna!

Hoppas vi ses snart!



Puss / Kikka

2009-02-19 @ 08:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0