Lunch Med Annina

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och göra mig i ordning. Jag pratade med Annina i slutet av förra veckan. Det slog mig att det var flera månader sedan som jag träffade min Annina själv. Det har väl bara slumpat sig så kan jag tänka mig. Men hur som helst så ska jag träffa henne idag. Vi ska ut och luncha. Det ser jag fram emot. Det är synd bara att jag inte har så mycket pengar på mig. Men Annina ska bjuda mig på lunch idag! *Mys*

Jag har varit seg hela morgonen. Det känns som om det var ett tag sedan jag var ledig och verkligen kunde sova ut. Men snacka om att man blir seg av det. :P

Nu ska jag hoppa in i duschen.. Så hörs vi igen senare ikväll!

Pussa..*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0