Suger på Bowling

Igår var vi ju som sagt ute och bowlade. Vi var på ett ställe på Fridhemsplan och bowlade. Jag tycker att det är roligt att bowla, men igår vill jag inte ens kommentera. Det gick ju mer än sämst för mig!
Men som jag sa igår, man kan ju inte vara bäst jämt! :P

Efter det gick vi till Theodoras. Jag vet inte riktigt vad det var som hände med mig igår, men jag drack inte fasligt mycket, rökte en del och jag till och med snusade. :S

Men så farligt full kände jag mig inte.. Men tji fick jag. Jag mådde väldigt dåligt när vi kom hem. Så idag har jag bara legat på soffan med B och kollat på film. Mer film blir det ikväll. Vi köpte alla 3 Harry Potter filmer som vi inte redan har. Så vi ska väl ge oss på ett litet maraton här ikväll!

Imorgon blir det tillbaka till jobbet igen. Måste kolla vilka tider det är bara!

Pussa på er alla..*
Trackback
RSS 2.0