Hur är man ledig?

Jag vet inte vad man ska göra för att koppla av..?
Jag har inte varit såhär ledig sedan jag var i Thailand. Hur gör man för att ta vara på sin tid?
Det är sant, men jag har glömt hur man gör..

Idag är det iofs ganska lugnt, jag ska diska lite, vara barnvakt , laga mat och sedan försöka läsa lite teori.. Leka med katterna vill jag göra men dom vill ju inte vara med mig.. (inte på det sättet) men dom sover väldigt mycket. Det är väl så det ska vara egentligen. Men jag vill att dom ska leka, med mig!!

Haha..

Men jag funderar på om jag ska baka lite också. Bara för att vara säker på att jag har saker att göra hela dagen. Det ska bli kul att träffa tvillingarna igen. Det var ju ett riktigt bra tag sedan jag var med dem. Det var i somras som jag hämtade dom senast!
Enligt min syster längtar dom efter att jag ska komma och hämta dem!

Det är väl bara att sätta igång med min lista för idag..

Pussa..*


Kommentarer
Postat av: Julia

sv ; tack så mkt :D:D

2009-01-13 @ 16:23:14
URL: http://madebyjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0