Det är bara att bita ihop!

Jag vet att jag har varit lite seg på att skriva dom senaste dagarna. Det har varit mycket jobb, städat här hemma och sen sova... men väldigt lite.

Jag har känt mig lite från och till. Det har varit mycket, men samtidigt vet jag inte riktigt hur jag ska förklara "mycket". Det jag menar med mycket är mer känslomässigt. Jag har haft så mycket i tankarna och sovit så dåligt så jag har lixom låtit en viss rädsla komma ikapp mig.

Men jag gör allt för att komma över det och tänka "det är bara att bita ihop".

Om några dagar kommer katterna och vi ska träffa alla tjejerna med deras respektive på lördag. Det känns som om jag ännu en gång sitter här och aldrig känner mig nöjd.

Det kan vara PMS också!

Ni får ursäkta att det här kanske inte var det gladaste inlägget. Men det kommer andra dagarn också!

Kommentarer
Postat av: Anna

Det var inte kul att du känner dig så..

hoppas det kändes bättre idag när du vaknade.

Januari är ju en väldigt tung månad, så det är inte konstigt att man känner sig nere ibland....

2009-01-05 @ 07:33:03
URL: http://mammatillelvira.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack så mycket, ska titta lite närmare på din!

2009-01-05 @ 15:15:06
URL: http://blundat.bloggagratis.se
Postat av: Nina

hejhje :D

va roligt att du hittade tillbaka =) blev ju en son tillslut S efter mycket väntan..



hoppas att du känner dig piggare å gladare snart igen!

2009-01-05 @ 21:37:58
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0