Besiktning, HP, börja småpacka lite

Idag har det varit full rulle sedan jag gick upp och egentligen sedan jag kom hem igår efter att ha varit hos Becca. Jag kom nog inte i säng förrän vid 4 inatt. Sedan var det upp igen vid 10.30 för att städa resten innan besiktningskillen kom hit. Han var väl här i 15-20 minuter och kollade. Det är bara en sak som vi måste fixa och det är märken i en av våra dörrkarmar. Vi har ju några krokar som man kan köpa från IKEA bland annat. Den har gjort lite märken då man stängt dörren. Men det är ju lätt fixat.

Grundtal 45:- från IKEA


Vi ska se Harry Potter ikväll. Hade egentligen tänkt titta på den redan nu vid 15. Tabben vi gjorde var att vi åt mat och både jag och B proppade i oss så mycket att vi mådde illa. Men jag menar, man kan ju inte gå på Harry Potter utan att ha godis. Så vi bestämde oss för att ta den som går nu vid 18. Det ser jag verkligen fram emot. Sen får vi se vilka jag håller med, dom som säger att filmen är sådär eller dom som tycker att den är super. Bu eller bä, det får vi snart reda på.



Vad sugen jag blev nu! :D


Nu ska jag börja småpacka lite. Så skriver jag mer ikväll efter filmen! :D

Pussa..*
Trackback
RSS 2.0