Besiktning

Imorse fick B ett samtal på sin mobil från Wallenstam. Vi kommer bara närmare och närmare vårt slutgiltiga mål, vilket är vår flytt. Vi har nu fått en besiktningstid för lägenheten. Det är 1 dag innan vi åker till Grekland. Så det innebär att dom extra dagarna som jag har fått ut i semester nästa vecka kommer gå till att städa hela lägenheten. Inte bara för att hyresvärden kommer utan också för att det ska bli lättare att se vad som bör göras och inte göras.

Nu blev jag sådär uppspelt igen.

Idag ska jag och B åka och kolla på en bil som B tänker köpa och sedan ska jag in mot stan och fika med Annina. Det var så länge sedan vi sågs bara hon och jag så det är på tiden nu. Vet inte riktigt vart vi ska ta vägen, men det blir säkert jättebra.

Hon skulle fika med Karolina nu på förmiddagen vilket jag missade för att jag skulle tvätta. Men i och med att vi ska kolla bilen så bokade vi om det. Hade annars varit roligt att få träffa Karolina också..

Men det får bli en annan gång.




Pussa..*
Trackback
RSS 2.0