Dagen har varit lång

Först jobb och sedan mysmiddag med Johanna. Fick höra lite mer om hennes resa till Grekland och nu känner jag mig väldigt pepp. Pratade med B nyss också, vi skulle gärna åka redan i morgon.
Jag har några jobbdagar kvar och det har även B.

Det känns som att den här semestern som vi ska ha är mer än välbehövd och jag längtar hur mycket som helst. Vem skulle inte vilja gå på soliga stränder som värmer,istället för att gå runt i det här?

Vad mer har hänt?
Inte så mycket. Vi planerar att avsluta vår vecka och börja semestern med att se Harry Potter innan vi åker på lördag. Så om du/ni är intresserade så får ni gärna följa med oss.
Johanna hade tydligen varit och sett förhandsvisningen av filmen igår. Vi får se vad jag tycker. Nu är jag rädd att jag har för stora förväntningar på filmen. Vill ju inte ha en ny "Män som hatar kvinnor".

Vad har ni för förväntningar om filmen, ni som tänker se den då?

Nu måste jag bums ner i säng!

Puss på er..*


Kommentarer
Postat av: Okana-lyckligaste blivande mamma

Sv: hej,hej.

såg nyss din kommentar.

Du kommenterade den 10 juli 2009 kl 01.29 och min lilla bebis föddes 4 minuter tidigare, altså den 10 juli 2009 kl. 01.25 :))

kramar

2009-07-11 @ 14:40:38
URL: http://zlatnaribica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0