Får vänta ytterligare med bilder

Vet inte riktigt var det är för fel på min dator. Jag har precis laddat upp alla Greklandsbilder på FB, men det fungerar inte här. Så försöker igen imorgon.

Hur som helst så rullar schemat på som det ska. Har några dagar jobb kvar, sedan bär det av till Göteborg för att se U2 och hälsa på Bobban. Jag, B och G åker på lördag och kommer hem igen redan på söndag. Det blir en snabbbvisit men det ska bli riktigt roligt.

Sen har jag bytt bort mina pass på måndag och tisdag, för då är det dags för kontraktskrivning. Så nästa vecka skulle man kunna säga att allt är färdigt för flytt. Men som sagt, det är inte förrän i september som det bär av. Jag längtar verkligen.
Pratade en del om det med Johanna idag. Hon kom förbi strax innan jag stängde och skjutsade dessutom hem mig. Så jag kom hem mycket tidigare än vanligt. Väldigt gulligt av dig gumman!

Egentligen har det inte hänt så mycket mer. Har varit en dag med mycket jobb, så tänkte hoppa till kojs nu. Ska titta på "X-files" med B nu.

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja dom har försökt jätte länge och nu gick de vägen för dom.. Så nu hoppas vi bara på det bästa :)

2009-07-30 @ 11:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0