Hemma igen

Vi har haft en helt underbar vecka i Grekland. Mamma och pappa var sjukt bruna när vi kom ner så redan första dagen var vi ute på stranden och försökte komma ikapp brännan. Vi åt riktigt god mat hos 2 män som var riktigt trevliga. (somliga vet hur dom ska göra för att få dricksen att strömma in..)

Mammas kollega Lena jobbar som reseledare där nere just nu, så vi spenderade lite tid med henne och hennes kollega/kompis Liselott också. Inte nog med att vi åt god mat, fick reda på lite sagor om olika delar av Kreta och drack raki, vi solade även med Lena någon av hennes lediga dagar. Vi får se till att din hemkomst blir lika trevlig. Det är inte så lång tid kvar.

En av dagarna åkte jag, B och papsi till Knossos, en stad som dom grävt fram. Vi ville se lite av ön också även fast det var närmare 40 grader. Så vi hyrde en bil för att ta oss dit, på vägen såg vi flera byar och jättefina stränder. Jag skulle kunna sitta här och skriva i evigheter men tiden räcker inte riktigt till. Jag ska nämligen tillbaka till jobbet igen imorgon. Så jag lovar att skriva mer i morgon när jag kommer hem. Då ska jag lägga upp lite bilder. Tog inte så många men lite kan ni få se!!

Det var roligt att vara borta. Fast skönt att vara hemma igen faktiskt! :D


Lista Check!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0