Laddar inför..

Trots att jag är väldigt trött, extremt trött, så laddar jag just nu inför imorgon. Det ska verkligen bli riktigt kul, dels att åka ner till Göteborg och få träffa Bobban men självklart också för koncerten.
Jag har insett hur många det är som åker hela vägen ner för att se dom. Tänk er att jag för några år sedan inte gillade dom så pass mycket. Jag skäms verkligen!

Jag har jobbat idag också. Ledig nu i 4 dagar vilket är skönt. Det är dagar som är mycket viktiga. Kommer hålla er uppdaterade.

Hur som helst jag och B håller på att städa lite för att det ska vara lite fint när vi kommer hem men också för att vi ska ha Johanna här som kattvakt. Det är ju inte så lång tid, jag menar vi kommer ju hem i övermorgon. Men om hon och Pauline ska sitta här och äta middag måste det ju vara lite fint i alla fall.

I helgen kommer mamma hem från Kroatien också. Jag visste inte alls att hon skulle åka dit, det tror jag iofs inte att hon visste heller. Blev lite förvånad när jag ringde henne och hon berättade det. Hon kommer hem igen till helgen så det ska bli roligt att höra vad dom haft för sig!

Nu ska jag återgå till städningen!!

Pussa..*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0