Min dator håller på att lägga av

Idag tog det 30 minuter att starta datorn, det tar jag inte som något bra.
Fast det ger mig en vattentät anledning till att snart behöva köpa en ny. Hehe..
Hur länge brukar man ha en dator innan det är "dags" att byta ut den?
Jag menar, vi vet ju alla hur mobiler byts ut si sådär 1-2 gånger på år. Den här fick jag för ca 1½ år sedan och jag har nästan använt den varje dag.

Jag har ju inte lagt upp den där budgeten över min lön än. Vilket jag borde göra. Det är nog ganska nyttigt för mig att göra det. Hur som helst, jag måste köpa mobil innan jag köper dator. Så det är väl dags att göra något åt det nu. Grekland först bara!


Fråga till er: Vilken mobil tycker ni är bäst just nu och varför?

Kommentarer
Postat av: Nikki

sv; tack så mycket och tack så mycket! :)

och, ja, hum, nu fick jag lite att fundera på för du har så rätt i det du skriver .. hum, det blir att fundera på, haha :)

, och skorna kommer från din sko ;)



haha, då satt du lika länge med din dator som jag satt med mitt internet, jag skulle helt seriöst kunna börja tjuta när det blir så där bara för att jag inte vet vad jag ska ta mig till, hemskt att något så .. dumt, kan få mig att känna så, haha!

2009-07-04 @ 23:50:09
URL: http://nikkinikkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0