Mitt första bloggjobb! :D

Jag menar inte för något företag eller så, utan jag ska hälpa min kompis med blogg för hennes kommande utlandsresa. Det är ingen vanlig utlandsresa utan hon ska studera i Portugal i ca 5 månader och har precis hört av sig till mig om hjälp.

Att hon frågade mig om hjälp kändes väldigt roligt. Det betyder ju ändå att jag har gjort ett bra jobb med min blogg. Jag vet inte om det är så att vi ska mötas upp och vi gör en eller om hon ska starta en själv och jag ska hjälpa henne så. Oavsett så ska det bli jättekul!

Ni kanske märker på mitt sätt att skriva att jag är i extas nu. Haha..
Nu ska jag börja planera lite. Eller om jag bara kan häjda mig så kanske jag ska lyssna på vad hon har för planer först! :D

Annars har jag städat ikväll. Jag känner mig ganska duktig.

Vad har ni andra haft för er då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0