Packlista, jag vet att jag är tjatig. Men vill åka nu ju!

Mamma och pappa uppdaterar oss från Grekland minst 1-2 gånger per dag nu verkar det som. Pappa sa att vi kommer bli mer än nöjda med vårt hotellrum. Det finns balkong, dusch, kök och "gott om space". Jag kan verkligen inte vänta mer. Jag och Lassas har pratat om hur vår semester kommer se ut. Hon och hennes sambo kommer åka till Tunisien i 2 veckor och jag och B kommer vara borta i 1 vecka. Men vi åker nästan samtidigt. Så vi ska "tävla" genom att skicka drinkbilder till varandra på semester.

Låter inte det här som två personer som desperat behöver lite vila?! Haha..

Packlista:

2 handdukar
2-3 klänningar
Bekini
Flipflops
Finare skor (för middagar)
Böcker, 14 år till salu, Emmas dotter, En shopaholic i New York, En shopaholic får en syster (ska ta med mig massa böcker)
Ipod
Ipodladdare, telefonladdare
Telefonen
Smink, men behöver inte ta med mig mer än mascara och rouge. För blir man brun så behöver man ju inte sminka sig så mycket.

Sen tror jag faktsikt inte att jag behöver ta med mig mer saker?

Ska bli så mysigt, både jag och B börjar få lite resfeber nu. Men det är faktiskt några dagar kvar och vi har lite saker vi måste göra innan vi åker. Som nu till exempel, jag måste göra mig klar för mer jobb!
Tillbaka till verkligenheten nu!

Puss..*
Trackback
RSS 2.0