Rupert Grint

Jag har alltid varit och kommer alltid vara ett fan av den så söta skådespelaren Rupert Grint. För er som inte vet vem det är så spelar han Ron i Harry Potter filmerna. Jag var precis inne på Aftonbladet och läste lite, vad såg jag då?

Rupert har blivit smittad av Svininfluensan som går nu. Det gjorde mig lite lessen i ögat. Men det positiva är att han har blivit bättre och hoppas kunna följa med på premiären av den senaste Harry Potter filmen, Harry Potter och halvblodsprinsen.

Bara en liten notis, KRYA PÅ DIG Rupert!! :D




Kommentarer
Postat av: lisa

nej, det va typ nåra månader sen, tror tyvärr den är slut ;/

2009-07-06 @ 18:03:35
URL: http://lisamaaria.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0