Så var man ledig imorn igen då

Det har varit mycket fram och tillbaka till jobbet nu. Det är ganska skönt att jobba lite här och där och vara ledig så mycket som jag har varit. Fast nu är det slut med det, jag är ledig imorgon sen är det dags att tag tag i det på riktigt. Jobbar sedan varje dag till min semester. Men det är det värt.

Imorgon ska jag först och främst sova ut. För att sedan bli väckt av mina underbara katter som kommer och myser varje morgon.

Efter det blir det fika med mina flickor och sedan hem till pappa och äta lite mat och planera lite inför Grekland. Mamma och pappa åker ju redan nu på lördag och vi hakar på veckan efter. Vi har ju inte bokat någon transfer och både mammas och pappas flyg och vårt flyg har ju ändrats. Vi landar mitt i natten. Så vi ska se vad vi kanske kan komma fram till.

Vad har ni andra haft för er idag då?

Pussa..*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0