Skansen nästa

Idag, efter att jag har sovit ska jag tvätta. B jobbar ju och eftersom vi ska till Skansen så är det bäst om han får sova så gott det går.

Vi har pratat med Fredrik och Maria om att ses och gå på Skansen. 2 anledningar. Första för att det var sjukt länge sedan. Jag tror att jag träffade dom sist, tillsammans, när jag fyllde 21 år. Andra för att dom har fått en son som vi inte träffat än.


Känns som att jag måste ta tillvara på varje lediga stund nu när jag har en liten minisemester. Det känns skönt att kunna göra precis vad jag vill med vilka jag vill och ändå inte få dåligt samvete för att jag inte är på jobbet. Var länge sedan jag kände så.

Idag var jag, Eva och Sophie och solade och badade i Rålis. Jag har inte fått lite färg eller??
Jodå, både jag och Sophie såg ut som kräftor när vi kom hem. Mötte upp Eva runt 9.30 i morse och vi gick inte från Rålis förrän vid 16. Så ja, det kanske är förståligt varför vi ser ut som vi gör. Sophie kom inte alls långt efter oss. Men jag måste be om ursäkt om det var så att jag vilseledde dig till stranden!

Efter det bjöds det på middag hemma hos Sophie och Malin kom hem inte alls långt efter. Satt hemma hos dom och bara hade det trevligt.

Tack för en trevlig dag mina flickor!'




P.S. Skulle tagit lite bilder idag men det var bara fööör varmt!
 *Ska dock inte klaga*
Trackback
RSS 2.0