Uteservering igårkväll

Uteservering blev det igår. Det blev ju faktiskt ganska härligt väder efter att regnet hade dragit förbi.

Vi satte oss på Järnet i Gamla Stan för att möta upp alla och visst blev vi en del. Det var jag, Aino, Linda, Eva, Nadja, B, Filip och Rikard.

Vi gjorde en lite runda i Gamla Stan, så vi stannade inte bara på Järnet. Killarna hade kanske velat stanna lite längre för det fanns så många olika ölsorter att välja mellan. Droppen gick kanske när Rikard beställde en öl för 150 kr som inte smakade något vidare (själv tycker jag att den smakade utspedd soja...)

Efter det gick vi till Sjätte Tunnan och drack en varsin där också. Killarna hann väl med 2 för att alla vi tjejer drack så långsamt. Ännu långsammare tyckte dom att det gick då det var som att sitta i en bastu när det dessutom var sjukt varmt ute.

Kvällen fortsatte på en Kinakrog där vi drack en varsin och avslutade det hela på Tempel Bar. Jag hade trevligt och jag hoppas att ni andra hade det också.

Jag har insett att jag är apdålig på att ta bilder när jag går ut. Så jag lovar att när jag kommer hem från jobbet så ska jag lägga upp dom få jag har.

Måste nämligen springa nu!

Puss..*

Trackback
RSS 2.0