Besök på Sabis

Idag var det en väldigt lugn dag på jobbet, vilket var skönt. För då hann man göra saker som man måste också. Hann bli uppdaterad på vad Lassas hade för sig på Midsommar (har inte träffat henne sen dess).

Jag visste inte riktigt vad jag skulle göra idag efter jobbet. För jag är ju ledig imorgon. På ena sidan måste man inte göra saker varje dag men å andra sidan varför inte ta vara på varje lediga tid jag har. Jag har ju bara 1 veckas semester i sommar.
Så då bestämde jag mig för att åka och hälsa på Sabis. Eftersom jag slutade kl 18 så visste jag att många som jag jobbade med redan hade hunnit gå hem. Jag hann dock träffa några kända ansikten. Eva, Serpil, Stina och Elena. Saknat er måste jag säga!!!

Vad roligt att ni ville att jag skulle söka mig tillbaka till er. Tar det som ett gott tecken!!

Becca kunde inte gå ut och shoppa imorgon. Hon behövde jobba, vilket jag förstår. Så jag får gå ut heelt själv, men det kan väl vara ganska mysigt ändå?
Ska träffa upp mamma på eftermiddagen och titta lite gemensamt på saker att ta med sig till Grekland. Sen pratade vi om att kanske äta lite middag.

Det var länge sen jag träffade mamma nu, så det ska bli mys.

Puss..*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0