Det här är planen

Nu har jag äntligen kommit på vad jag ska göra med början i vår. Jag ska söka juridisk översiktskurs på distans i Uppsala. (Det kommer vara nära hem.) För jag känner att det är dags för mig att göra någonting för att komma frammåt i livet känner jag. Distans är väl för att då skulle jag och B kunna plugga tillsammans men samtidigt är det inget som säger att jag inet skulle kunna ta på 100%.

Eftersom vi ska flytta till Väsby kan jag pendla.

För sen har jag hittat en KY-utbildning som jag vill gå nu. "Säljledning och kvalificerad försäljning". Låter inte det väldigt intressant?

Jag längtar verkligen efter att få börja plugga igen. Det är en sjuk tanke, jag mådde ju så illa av att behöva sitta vid skolbänken förut.
Den tanken är som bortblåst.

Ni kan klicka på länken och läsa om det själva. Det låter hur roligt som helst. Sen är det aldrig fel med en dubbelexamen!

Nu, sova!

PussKram..*

Kommentarer
Postat av: Daniel

Låter spännande, kommer att gå så bra ska du se!!

2009-06-30 @ 20:10:01
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0