Dubben

Hade feber tidigare idag. Det var bara varmt och jobbigt, hade ont i nacken sådär som man bara får när kroppen säger att det är någonting fel.

Men efter en huvudverkstablett och lite sömn som jag snart ska få så blir det prima inför imorgon. Eva och jag ska ut och slå klackarna i taket. Tror att även Elin kommer med ut. Vilket ska bli jättekul.

Ska nog ha på mig någon av klänningarna jag köpte igår. Det blir toppen!!

Dubben har ju reopenening ikväll. Så vi går nog dit efter att ha suttit i den fina solen på en uteservering. Som ni som känner mig vet, så är ju jag en trogen Dubben-kund. Det är bara det att jag inte har varit där så mycket på senaste tiden. Vilket det ska bli ändring på känner jag..

Dubben är ju nog inte det första stället som många i min ålder går till. Fast det börjar gå ner i åldrarna en hel del. (Dock inte under 20).

Är det någon som vill haka på oss imorgon så är det bara att höra av er på dagen. Skicka sms, eftersom att jag jobbar.


Pussa..*

Kommentarer
Postat av: minaya

Kikar in och säger hej! :-)Hoppas du får en bra dag!



/Minaya

2009-06-28 @ 00:29:48
URL: http://minaya.blogg.se/
Postat av: vesna

ja tror på honom mer, tror de ba folk som ville uttnytja han för hans pengar..

2009-06-28 @ 10:44:14
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0