Fest hemma hos Bryan

Nu tycker jag att vi bör planera lite inför Londonresan??
Håller ni inte med mig tjejer??

Eftersom jag sitter här och tycker synd om mig själv så har ni kanske märkt att jag längtar bort en del?
Fick ett mail från en vän till familjen som bor i Cornwall. Det var ett tag sen man hörde från dom men deras dator har varit trasig så det förklarar saken. Men jag vill verkligen åka nu. Det har gått alldeles för lång tid sen jag var där.

Det blev inte bättre när en tjej som var med på midsommar berättar att hon, när hon var där, festade med 50 Cent och var hemma på fest hos ingen mindre än Bryan McFadden min BRYAN!

Det är dags att åka nu!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0