Nationaldag, Avskedsfest..!

Så fort jag kom in hit fick jag massa spindelnär i håret och började nysa för allt damm. Så länge sedan var det jag skrev här. Jag vet att jag har varit usel på att skriva här. Som många vet så har det varit mycket med körkort och jobb. Matte C som jag började med har jag fått hoppa. Jag ska söka igen till nästa kursstart. Lessen Linda!!!


Ikväll blir det lite avskedsfest för Anna på jobbet. Vi ska alla hem till henne och äta god mat och ha det trevligt..
Perfekt att fira den 6 juni.
Vi har varit hemma hos Linus och Ida idag också och fyllt i våra bytesansökningar. Så det rullar på för oss känner jag. Jag lovar att hålla er mer uppdaterade!

Nu måste jag dock plocka undan lite för Johanna dyker upp här innan vi går till Anna.

Ha de fortsatt trevlig Nationaldag!

Puss på er..*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0