Krya på sig/Städa

Idag ska vi städa här hemma. B är ju sjuk så jag tänkte att det kan jag göra då. För det behövs.

Tvätta
Plocka upp från golvet
Diska
Dammsuga
Moppa golvet
Bädda om



Så som ni ser så har jag verkligen en rolig dag framför mig. Speciellt när jag inte mår så bra men också vet att jag egentligen kunde ha varit ute på stan och shoppat med Becca. Men det får bli på torsdag istället. Finns en del som jag måste införskaffa. Jag och B räknade på det igår, det är inte alls lång tid kvar innan vi ska till Grekland. Jag kan inte vänta. Så egentligen är det bara bra att jag och B blir sjuka nu så vi slipper på semestern och med tanke på att jag inte har så mycket semester i sommar så vill jag ta vara på den! :P


Men efter att ha städat ska jag kurera både B och mig.



Igår gick jag, Johanna och Becca ut och tog några öl. Det var roligt, Filip dök upp också. Filip är en av B's gamla klasskompisar. Vi gick till Melanders Fisk på medis och satte oss på uteserveringen. Jag hade riktigt trevligt, däremot måste jag säga att dom har ganska hög musik på dom uteserveringarna. Det är inte alltid lätt att prata där måste jag säga!


Sen måste jag få säga en gång till, det kändes lite konstigt att träffa B's kompisar när han inte ens var med! :P
Roligt var det!

Just nu har jag inte så mycket roligt att berätta, vilket ni kanske märker. Men jag skriver snart igen!
Trackback
RSS 2.0