Midsommar

Det var verkligen hur roligt som helst igår. Först var jag ju på jobbet under dagen, där Johanna mötte upp mig. Vi gjorde oss i ordning för fest! :P
B och Rikard kom och mötte upp oss med katter och hela köret. I och med att vi skulle sova hos B's föräldrar så tog vi med oss katterna. *Sötnosar*

Efter att ha lämnat katterna och all packning så åkte vi ut till Calle. Det var skönt att se att alla svarta molnen låg över en annan del av Väsby. När vi kom dit hade det redan kommit 15-20 personer tror jag. Tyckte att det var många ute i trädgården, så var det nästan dubbla inne i huset.

När vi kom så var det dags att plocka blommor till den fina midsommarstången som killarna hade ställt upp. Så vi åkte iväg med Calles traktor och flak.
Självklart var det bara jag som tappade min dricka. (Nej, jag vet att det inte var ett studentflak! :P)

Vi plockade några blommor som vi inte satte upp på stången, som vi inte heller dansade runt. Men det var fint att ha en helt grön stång i alla fall.

Maten, det lilla jag fick äta, var väldigt god. Sill och potatis, grillat med sallad till och självklart snaps. Som jag väntade lite med eftersom jag är en förlorare i ölspel! ;)
 
Senare mot kvällningen så kom det fler personer som jag och Calle hämtade på stationen. Däribland mina två klasskompisar Eva och Suzan. (Såååå roligt att ni kom!)

Vi partade vidare och Becca och Robban kom förbi! JAAA! :D
Kvällen avslutades med nakenbad en bit från Calles hus. (Det var nog en del som blev sjuka efter det, B bl.a.)

Vid 4 åkte jag, Johanna, Eva, Suzan, B och Rikard hem till B's föräldrar och sov. Det var heeelt klart en lyckad kväll. Däremot så har denna dag bara inneburit sova, sova, sova!!

Bilder från igår kommer snart!

Hoppas att ni hade en trevlig midsommar också?!


Lista - Check!

Trackback
RSS 2.0